Pátek, 2 prosince, 2022
magazin

Začnou firmy propagovat očkování? Měly by

Je to iv jejich zájmu.

Aby byl nový rok lepší než ten starý.

Rozedraný novoroční Vinš dostává na začátku roku 2021 opět svůj pravý význam. Touha po restartu a návratu do normálu přesahuje hranice rodiny i krajiny. Celý svět, vždyť Covid-19 zavítal koncem loňska i na Antarktidu, doufá, že horší už to být nemůže a čekají nás světlejší časy.

Jsou odvětví, které spadly na takové dno, že jim nezbývá, jen se řídit pověstným „co mě nezabije, to mě posílí“. Majitelé restaurací, hotelů či podnikatelé v cestovním ruchu by věděli mluvit.

Naštěstí, i když korona přináší omezení a mění krátkodobé chování lidí, návyky a touhy zůstávají. Chceme se setkávat, chceme trávit čas s rodinou a známými, chceme zajít na večeři a pohár vína, chceme cestovat.

Letecká doprava či cestovní ruch budou vzpamatovávat ještě roky, ale zároveň doufají v návrat do normálu. Ten bude ještě dlouho podmíněn nepoznanými omezeními. Jak jsme si však zvykli na přísnější kontroly na letištích po útocích z 11. září, tak se naučíme fungovat například s covidovými pasy.

PR články

Další články autora